איפור כלות מקצועי ועיצוב שיער במראה זוהר ליום החתונה שלך!

איך מקבלים מראה זוהר באיפור מקצועי לכלות? מהם הטיפים החשובים שיגרמו לעור הפנים שלך להיות קורן?
ומה עם השיער? מה כדאי לעשות כדי שהתסרוקת שבחרת  תהפוך למושלמת?

ממש כאן בהמשך תוכלי לגלות את כל הסודות.
 אני יודעת, שזה נשמע "התעסקות" גדולה בטיפוח ולמי יש זמן לכל זה? ובכל זאת …אספתי כמה טיפים נחמדים כך שתוכלי להכין את עור הפנים וערמת התלתלים השובבים שלך בצורה מושלמת ליום הגדול 😆
נ.ב
גם שיער חלק יכול ליהנות מאותם הטיפים!

 אמנם רצף המילים "איפור כלות מקצועי" או "עיצוב שיער לכלות" נשמע גדול, עמוס ועם אחריות , אך אם נחשוב על כל המרכיבים והאלמנטים הקטנים, שמרכיבים לנו את המראה הכלליל ביום החתונה, נוכל לגלות כבר עכשיו שאנחנו יכולות לתרום הרבה מאוד למראה האיפור ועיצוב השיער באותו היום, בלי טרחה גדולה מידיי…..

 כן יוצרים מראה זוהר של איפור כלות מקצועי או עיצוב שיער מושלם ליום החתונה!

 מה שותים?
נתחיל בשתייה מרובה של מים, טיפ שוודאי שמעת לא מעט! בנוסף אני ממליצה שבועיים לפני האירוע (את כבר מוכנה לזה?) להמעיט עם שתיית קפאין…כן זה קשה , אך הימנעות מקפאין תמעיט את סימני העייפות והכהויות מתחת לעיניים…עורך יראה זוהר ומלא חיות וחיוניות…זוהר כבר אמרנו?

 לאחרונה שמעתי על שתיית מיני ירוקים (חסה, פטרוזיליה ועוד כל מיני…) הנסיינית האמיצה שלכם בדקה וחקרה וגילתה:
אם משלבים פירות יחד עם ירקות התוצאה בהחלט לא רעה ואף טעימה! והכי חשוב תורמת השילוב של עלים ירוקים יחד עם פירות (תמרים, בננות, אפרסמון)יחד עם ירקות תורמים זוהר לעור הפנים 😉 (רק שבועיים כבר הזכרתי?)

 מה אוכלים?
אבוקדו, (גם כמסיכה זה עובד נהדר), להמעיט באכילת דברים מלוחים…(טוב, חוץ מיום החתונה שהכול מותר). המעטה במלח ממעיטה נפיחויות וכהיות ממש כמו הימנעות מקפאין, שילוב של כל אלו בהחלט ישפר את מראה עור הפנים!

ויטמינים  A ו  C שומרים על עור הפנים  ויטמין C חיוני לייצור הקולגן ולתחזוקה שלו. ויטמין A אחראי להתחדשות ולהתרבות נכונה של התאים. ניתן לאכול פרות וירקת כתומים ופרות הדר 😀

 מקדם הגנה
חשוב! לשמור על עור הפנים בכל שהייה בשמש, המייקאפ  אינו "נתפס" על עור מגורה – אבזרי את הלוק שלך עם משקפי שמש גדולות וכובע אופנתי…

בנוסף הזיני את עור הפנים עם קרם לחות המותאם לסוג העור שלך והשתמשי בסבון פנים לניקוי מידי ערב.

 כדאי לזכור איפור כלות מקצועי לא נתפס גם על עור מגורה כתוצרה מהסרת שיערות בשעווה או בחוט,
לכן כדאי לעשות זאת לפחות 5 ימים לפני.

  מה עושים עם כל השיער הזה?
אני ממליצה להחליף את מרכך השיער במסכה! שימי את המסכה כחמש דקות על קצוות השיער ושיטפי היטב. השיער יראה זוהר ומבריק!

 עכשיו אתן בהחלט מוכנות לשלב הבא: איפור כלות ועיצוב שיער במראה זוהר ליום החתונה, האיפור יראה טוב יותר והשיער יראה זוהר ויהנה ממראה קסום כמו שתמיד חלמתן!

לקבלת הנחות גדולות לחתונה באתר חופנים- לחצי כאן.

 

 

שתפו...

תגובות

השאירי תגובה