עיצוב שיער לכלות- French twist


זה פשוט מדהים אותי בכל פעם מחדש לגלות שיש תסרוקות שלא יוצאות מהאופנה!

 כן, רטרו אמיתי ממש כמו שחווינו בקיץ האחרון בגזרת בגדי הים בעלי התחתון הגבוהה שהחזירה אותנו לשנות ה- 60.

 אז איזה עיצוב שיער חזר לאופנה ומתחיל לככב בגזרת החתונות? :*) כנסי וגלי.

 עיצוב שיער לכלות נבחר ליום החתונה מראש בפגישת ניסיון והכירות של הכלה עם בעל המקצוע שבחרה, כאשר במהלכה מנסים עיצובים שונים של תסרוקות, עד שמגיעים לתסרוקת שבה את מרגישה הכי נח, זוהרת וקורנת.

 בחודשים האחרונים לקוחות רבות שמגיעות אליי לניסיון, מגיעות עם תמונות זהות של אותה התסרוקת הקלאסית והנפוצה מכולן- "בננה קלאסית" או בשם אחר "French twist". תוכלי לראות אותה בתמונה למעלה.

 הבננה הקלאסית היא תסרוקת אסופה ואלגנטית שמפורסמת מזה שנים בקרב נשים. בכל אירוע שרצו ליצור מראה מכובד ומרשים בעיצוב השיער, שם היתה הבננה.

 במשך הרבה שנים ראיתי ושמעתי לקוחות שונות התנגדות לעיצוב השיער במראה הבננה, במספר אמירות פשוטות של: "אני לא רוצה להיראות דודה", "לא, זה נראה זקן"….
והיום בהפתעה מוחלטת, נשים רבות דורשות עיצוב שיער במראה הקלאסי  לחתונה שלהן ומספרות לי שתמיד חלמו על התסרוקת הזו, שהיא מהממת, מכובדת, מרשימה ומיוחדת.

 אז מה בעצם גרם לשינויי בעיצוב השיער לכלות? הרי הבננה הקלאסית לא השתנתה וגם לא עשו לה makeover :*)

 אחת לכמה זמן, כל שנה או כל כמה שנים האופנה משתנה, עושה סיור ברחבי הזמן ומביאה אליינו סגנונות בתחומים שונים שהיו בעבר אופנתיים. אפשר לראות את זה בכל תחום, החל מבגדים, נעליים, צבעיי איפור וסגנון, אביזרים לבית, עיצוב רכבים ועד ל…..עיצוב שיער לכלות.

 אז איך תדעי אם French twist מתאים לעיצוב השיער שלך לחתונה?

 נתחיל מהברור מאיליו- עיצוב השיער ליום החתונה שלך צריך לגרום לך להרגיש בנח. אז אם תסרוקת אסופה גורמת לך להרגשה טובה, נחה, זוהרת וקורנת, אפשר להמשיך לשלב הבא.

 כדי ליצור עיצוב שיער במראה הבננה, צריך שיהיה שיער באורך בינוני או ארוך, בלתי אפשרי או מאתגר ליצור מראה שכזה בשיער קצר או מדורג מאוד.

 רצויי ומומלץ לקיים ניסיון של התסרוקת עם מעצב/ת השיער שבחרת ליום החתונה שלך.
נכון שביום החתונה התסרוקת תראה טוב יותר והשיער יהיה "מעובד" בצורה טובה יותר,
אבל לפחות כך תוכלי להתרשם ולקבל מושג איך את מרגישה בתסרוקת הזו.

במידה ובעל המקצוע שבחרת לא מוכן לקיים ניסיון– הוא לא צריך להיות זה שמלווה אותך ביום החתונה (אלא אם את מחפשת הפתעות והרפתקאות באותו היום:*)

שיהיה במזל,
אלה.

 

 

 

 

 

אם את בדרך לחופה,
תוכלי כבר עכשיו לגלות איך יראה היום שלך 😆

לחצי כאן וצפי בוידיאו!

 

שתפו...

תגובות

השאירי תגובה