איפור ערב במראה נקי ונטול כהויות.

 חוסר בשעות שינה, עייפות שקשה להיפטר ממנה, גנטיקה…ושלל סיבות נוספות שגורמות לכהויות מתחת לעיניים.

 כן, כן…הכתמים הכהים האלו שנותנים לנו מראה כבד, עייף…ואם זה לא דיי בכך גם קשה להסתיר או לטשש אותם.

 כאשר רוצים ליצור איפור ערב שנראה טוב, מחמיא ומבליט את החלקים שעליהם אנו רצות לשים דגש, חייבים לדעת איך להסתיר את הכהויות מתחת לעיניים, אחרת הן גונבות את ההצגה 🙁

 את פשוט לא תאמיני עד שתראי את השינוי!

 יש לי פתרון קסמים שיכול לעשות הוקוס פוקוס לכהויות שלך- קונסילר! אבל אל תטעי, לא מדובר ב"עוד" קונסילר שאת מכירה….מדובר בקונסילר מיוחד וממוקד לכהויות שבאמת נותן פתרון אמיתי  וגורם לאיפור הערב שלך להראות נפלא.

 אז רגע לפני שאנחנו מכירות אותו באופן אישי, האם את יודעות מה מבדל את הקונסילר מהמייק אפ?

 מייק אפ וקונסילר הם חומרים מאוד דומים, ההבדל בינהם טמון במינון פיגמנט הצבע. מינון הפיגמנט המבוקש בקונסילר (כתום, צהוב, סגול, ורוד…וכו) גבוה יותר מאשר במייק אפ, מה שמאפשר לו לכסות בצורה יותר טובה את הכהויות ולגרום לאיפור הערב שלך להראות זוהר ומחמיא.

נו, אז איך מסתירים את השחור הזה מתחת לעיניים?

זה הסוד האמיתי (אני מקווה שאתן רושמות את זה 😆 ), השחורים האלו שיש לנו מתחת לעיניים, הם לא באמת שחורים! בתוך הכהות הזו מסתתר לו צבע דומיננטי שיוצר תחושה של כבדות ומראה עייף. ברגע שמזהים את הצבע שמסתתר בכהות אפשר לדעת איזה קונסילר יכול לנטרל אותה, ואז יהיה לנו קל יותר להסתיר ולטשטש אותה. לאחר הנחת הקונסילר וריכוך הכהויות מתפנה מרחב חדש לאיפור העיניים, כל תשומת הלב מתרכזת לשם עכשיו, הכהויות לא משחקות יותר תפקיד ואיפור הערב שלך נראה מדהים!

 איפור ערב עם הקונסילר שמתאים לך.  קיימים שני סוגי קונסילרים עיקריים שיכולים להסתיר לך את הכהויות: 1. צהבהב- מסתיר כהויות עם פיגמנט סגלגל. 2. כתמתם- מסתיר כהוית בעלות פיגמנט כחול.

 לא בטוחה איזו יש לך ורוצה ללכת על בטוח? אני ממליצה להתחיל בקונסילר בעל הגון הכתמתם.

כדי ליצור איפור ערב שמחמיא ונראה טוב, כדאי להניח שכבה דקה של מייק אפ מתחת לעיניים (עושים את זה בשלב המריחה על כל הפנים) ובשלב הבא מניחים מעט מהקונסילר ומטשטשים יחדיו.

אשמח לענות על שאלות בנושא הקונסילר,
את מוזמנת לכתוב ממש כאן בהמשך העמוד
ואני מבטיחה לענות 😆
אלה

 

 

 

 

 

 

אז אם גם לך מציקות
הכהויות מתחת לעיניים
ואת לא בטוחה מה אפשר לעשות איתן…
רציתי לספר לך שיש דרך אחרת
וגם את תוכלי (בכוחות עצמך)
להגיע לתוצאות טובות אחרי מפגש אחד משותף ביחד איתי- לחצי כאן וגלי!

   

שתפו...

תגובות

2 תגובות

השאירי תגובה