איפור ערב במראה זוהר לערב ראש השנה.

כולנו רוצות להרגיש ולהיראות טוב במפגשים משפחתיים או מפגשים עם חברים, בעיקר אם אלו אנשים שאנחנו לא רואים על בסיס קבוע.

 שתרים את היד מי שלא אוהבת לקצור מחמאות….?
כמו שחשבתי- כולן רוצות לקבל מחמאות ולקבל חיזוקים מהקרובים לנו!

 קבלו מתכון לאיפור ערב בטוח שיקצור מחמאות בשולחן החג:*)

 אם הגעתן לכאן אז אני מניחה שאתן אוהבות איפור אולי אפילו "נושמות" איפור, אוהבות להתאפר ולעשות זאת בצורה שנכונה ומחמיאה לכן.

 אז איך אפשר להפוך את איפור הערב ה"שיגרתי" שלכן לאיפור שגורף מחמאות וגורם לכן להרגיש מ ע ו ל ה!

 הנה כמה טיפים שישדרגו את ההופעה שלך בערב החג:

 1. בסיס לאיפור ערב- פריימר: מוצר מעולה שיכול להחליק את העור שלך, לתת לו גימור מאט, למלא נקבוביות ושקעים ולגרום למייק אפ להחליק בקלות

2. מייק אפ- צריך לגרום לך להרגיש בנח עם עצמך ולא תחת מסכה. המטרה של המייק אפ היא לתת לעור מראה אחיד לבטל כהויות, אדמומיות ולהסתיר פצעונים במידת הצורך.

אז איזה מייק אפ מתאים לך? ישנם מגוון סוגים של מייק אפ: מוצק, נוזלי, במרקם מוס או קרם, על בסיס סיליקון, אבקתי, בעל דרגת כיסויי גבוה או נמוכה….והרשימה עוד ארוכה….

אני בוחרת במייק אפ נוזלי על בסיס מים שיכול להיות בדרגת כיסוי קלילה ואורירית או טובה יותר, את תחליטי מה מתאים לך ועם מה את מרגישה בנח.

הכי חשוב- כשאת בוחרת מייק אפ לאיפור ערב, הוא חייב להיות תואם לצבע המחשוף שלך ולא לצבע הפנים. (ברוב המקרים, בעיקר בקיץ, הפנים בהירות יותר מהמחשוף)

 3. סומק- קליל שמקפיץ את האיפור ונותן לעור מראה קליל ואוורירי. אפשר לעשות זאת בעזרת סמקים בקרם או בעזרת שפתונים חומים/ אפרסקים/ ורודים.

 איך יוצרים סומק משפתון לאיפור ערב: בעזרת אחת האצבעות לוקחים מהשפתון בצבע שרוצים, צבעים חומים יותר יונחו בצידי הפנים למראה צר וצבעים אפרסקים או ורודים יונחו במרכז הפנים.
לאחר ההנחה אפשר בעזרת האצבעות או ספוגית לפזר את הצבע בטפיחות קלות, עד לקבלת מריחה אחידה.

 4. עינים גם אם בחרת להתאפר בעזת צלליות או ללכת על הלוק הנקי, מסגרת סביב העיניים היא חובה!
מסגרת סביב העין יכולה להיעשות בעזרת מסקרה (כמה שיותר מסקרה תדגיש לך את הריסים ותפתח לך את העין). אפשר להוסיף עיפרון שחור, איילינר דק בקו הריסים ותיחום עדין מתחת לריסים התחתונים.

 5. להשלמת המראה אפשר לסרק את הגבות ולמרוח גלוס או שפתון טבעי- את הולכת לאכול, כדאי שיהיה לך נח:*)

 טוטאל לוק- איפור כבר יש לך, שמלה או חולצה יפה אני בטוחה שכבר בחרת ונשאר רק עוד אקססורי אחד שיכול למגנט אליך מבטים ומחמאות בלי סוף!

 שתהיה שנה טובה וחג שמח:*)

אלה.

לגלריית התמונות של איפור כלות מקצועי לראש השנה- לחצי כאן!

 

שתפו...

תגובות

השאירי תגובה