יכול להיות שגם את שוברת את השיער בזמן הסירוק?

ילדות, נערות ונשים רבות מסרקות את שיערן מידי יום, ומתלוננות באופן קבוע על נשירה כבדה של השיער.
נשמע לך מוכר? היכנסי וגלי דרך פשוטה למזער את הנזק.

נשמע ממש פשוט ובסיסי לסרק את השיער, אנחנו רגילות לעשות את זה לבד מגיל צעיר, מה כבר יש לספר על זה?

אז זהו שמסתבר שפעולת סירוק אחת לא נכונה, תולשת ממך שיערות רבות ללא שום סיבה. נשים רבות ואפילו ספרים ומעצבי שיער שמספרם לא מבוטל, לא יודעים לסרק את השיער בצורה הנכונה מבלי להזיק לו…

 

אז מה לא נכון בצורת הסירוק הסטנדרטי
צורת הסירוק שאליה אנו רגילות היא מקדקוד הראש ומטה ובמידה בדרך לשם נתקעה לנו המברשת, צריך להפעיל יותר לחץ ולמשוך אותה כלפי מטה. נשמע מוכר?
בדרך הזו אנו מושכות וקורעות את השיערות ממקומן, ונשארות עם קבצת שיער גדולה ביד.

 

איך כן כדאי לסרק את השיער

סירוק נכון של השיער נעשה בקווצות קטנות, בצורה איטית ומלמטה למעלה. רוב הקשרים שבהם אנו נתקלות מתחילים מקו האוזן ועד החלק התחתון של השיער, ולכן נחלק את השיער לקווצות קטנות, ונסרק אותו בסבלנות מלמטה למעלה, יהיה לנו הרבה יותר קל להתיר את הקשרים, מבלי לשבור, לקרוע ולתלוש שיער מיותר.

 

מתי אסור לסרק את השיער
כאשר השיער רטוב הוא נמצא במצב הכי פגיע ושברירי,
מהסיבה הפשוטה שקשרים הכימיים שקיימים בו  מתנהגים אחרת כאשר הם פוגשים במים. סירוק שיער רטוב יכול לגרום לתלישה מיותרת של שיער ולשבירה.

 

אז מתי כן כדאי לסרק את השיער
את השיער עדיף לסרק כאשר הוא יבש או במקלחת כאשר השיער שוהה במסכה.
בשני במקרים הסירוק יעשה בעזרת מברשת רחבה שיש לה שיניים במרווחים גדולים, מלמטה למעלה, כאשר יד אחת אוחזת בקווצת השיער והשניה במברשת.

 

כדי להתחיל לראות שינוי בשיער שלך
ולהפחית את כמות השיערות השבורות והנושרות, נסי להקפיד במשך כמה חודשים לסרק את השיער בעדינות,מלמטה למעלה, כשהוא יבש (ואם אין ברירה אז במקלחת כשהוא עם מרכך) ועם מברשת בעלת גב קשיח ורווחים גדולים בין השיניים.

דבר נוסף שיכול לעזור גם כן,אם את אוספת בדרך כלל את השיער שלך ומותחת אותו בחוזקה, נסי להימנע מזה גם כן. גם במקרה הזה שיער נשבר ונקרע בקלות.

 

סירוק נעים,
אלה

 

 

 

 

 

 

פשוט מדהים!
איפור באייר בראש- צפי בוידיאו

 

 

שתפו...

תגובות

השאירי תגובה