שיער יבש ועייף- ככה תוכלי לעזור לו.

אם גם מכירה את התופעה הזו של השיער שלך שבה הוא נראה עייף, יבש, נשבר ונקרע בקלות…
הנה כמה עצות שימושיות שיוכלו לעזור לך.

בשביל ההתחלה חשוב שנכיר בעובדה שצביעה של השיער (גם – "רק גוונים" , "רק שורשים", "פעם ב…") פוגעת בשיער ולא עושה לו חסד.
יש סוג שיער שיתמודד עם זה בגבורה ויראה מהמם בכל מצב, ויש סוג שיער שמטבעו הוא חלש ועדין יותר ולכן מהר יותר ישבר בדרך למטה- תוכלי ממש לראות קבוצות שיער על פני כל הראש שלך שהן קצרות משמעותית יותר מאלו שמגיעות למקסימום האורך שלך, ולא בגלל שהלכת לגזור אותו אצל הספר.
בנוסף לזה, שיער עדין ורך יותר עלול עם הזמן ועם התעסקות מוגברת (צביעה, החלקה, שימוש לא נכון בפן או מחליק, מתיחה חזקה לקוקו..וכו') להראות עייף ויבש יותר  🙁

הנה כמה עצות שתוכלי לנסות בבית כדי לעזור לו להראות טוב יותר  😆 
*חשוב לציין שאף אחת מהפעולת הבאות, לא תוכל ל"שקם" את השיער שכבר נגרם לו נזק אבל כן תוכל לשפר את המראה שלו ואת השיער החדש שצומח.

1. שמפו- במידה והשיער שלך יבש, קרוע, שבור ויכול להיות שבנוסף לזה את גם צובעת אותו או אולי משתמשת על בסיס קבוע בפן/ מחליק או פשוט אוספת אותו לקוקו מתוח באופן קבוע..
מומלץ לנסות להנסות בחפיפה בשמפו ללא מלחים. למה? כי הוא ייבש לך פחות את השיער משמפו שכן מכיל מלחים. איפה קונים? במספרות או בחנויות לצורכי מספרה (בחנויות מהסוג הזה המחיר צפוי להיות יותר טוב) בנוסף לזה, ממליצה להוריד את תדירות הצביעה של השיער, שימוש בפן או מחליק, מתיחה חזקה …או כל פעולה אחרת שעשויה להזיק לשיער רק לתקופה מסוימת כדי לבחון אם אכן יש שינוי.
על פני כמה זמן לבדוק את השינוי? קשה להגיד כי כל סוג שיער הוא שונה, אז באופן כללי בין 4 ל-6 חודשים.

2. סירוק השיער- גם כאן סירוק לא נכון יכול לגרום לו להראות שבור וקרוע, באורכים שונים ולא ממש בשיא היופי שלו. איך נכון להסתרק- כשהשיער יבש, מהקצוות לשורשים ובעזרת מברשת עם רווחים גדולים בין השיניים וגב קשיח ללא כרית. במידה ואת לא יכולה לסרק את השיער שלך כשהוא יבש- סרקי אותו במקלחת כשהוא עם המרכך, מלמטה למעלה ובעזרת אותה מברשת שכתבתי לך כאן עליה.

3. שיער יבש ועייף שנראה חסר ברק 😥 אפשר לרכוש ספריי "שמן" שיחזיר לו את הברק. מדובר בספריי שמנוני ו- קליל, כזה שלא ישמן לך את השיער בצורה לא נעימה ויכביד עליו,
אלא כזה שיהיה אוורירי יתפזר 
בספריי בצורה אחידה על כל האזור ויחזיר לו את הברק (וגם ריח נעים על הדרך) חשוב לשים לב- לא סרום, לא קרם ולא כל תכשיר אחר שמגיע בבקבוק שלוחצים עליו, רק כזה שמגיע בגז ומשפריץ ומפזר את החומר בקלילות ובאחידות.

של מי אני ממליצה- ממליצה בחום על חברת שוורצקופ (יש להם מוצרים מעולים) ואשר לרכוש ספריי שכזה בחנויות לציוד למספרה. בתמונה תוכלי לראות דוג' לספריי שכזה, אם מצאת
אחר של החברה או חברה אחרת שגם מגיע בספריי, גם בסדר לא צריך להשתולל:-)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

יש לך שאלות או התלבטויות לגבי איפור ועיצוב שיער?
את מוזמנת לכתוב לי בחלון מתחת לכתבה ואני מבטיחה לענות לך 😆

אלה

שתפו...

תגובות

השאירי תגובה