פרחים בעיצוב שיער לכלות.

 אני יודעת, על אביזרי שיער כבר דיברתי ודיברו לא מעט ובכל זאת…
יש אביזר אחד שתמיד שובה את ליבי,  מרגש והופך את עיצוב השיער של הכלות למיוחד ומרענן.

 פרחים! כן, כן! פרחים אמיתיים, כאלו שאנו מניחים על השולחן כדי להפוך אותו לחגיגי ונעים, כאלו המשמחים את הבית וצובעים את יומנו בצבע אחר…
נכון, זר הפרחים מקומו בידיים, ואני אומרת – מהפכה! בואו ניתן לו  מקום כבוד בעיצוב השיער של כל כלה!

 נתקלתי בלא מעט שאלות על הנושא: "רגע ומה עם עמידות? הרי פרח זקוק למים?",  "מממ…לא יודעת, פרח אמיתי בתסרוקת – מרגיש לי כמו עציץ…", "ובכלל,זה ממש גדול"….

 אני מבינה את החששות והתחושות השונות  לגבי שילוב פרחים אמתיים בעיצוב השיער ליום הגדול ולכן הכנתי לכן אוסף של טיפים לבחירה נכונה.

 טיפים לבחירת הפרח הנכון:

  1. אם אהבת פרח מסוים – אני מציעה לערוך לו מבחן קטנטן לפני החתונה – רכשי פרח אחד, והניחי אותו לילה שלם ללא מים…אם הוא שרד – הידד!  הפרח צריך לשרוד מינימום 8 שעות, אם הוא נראה "עייף" (אך לא נבול או שינה את צבעו לשחור), נוכל להשתמש בו, זה בסדר שאחרי 8 שעות הוא לא יראה חיוני , אך רוב הערב הוא יחזיק מעמד!
  2. חרציות– לאחר מספר עיצובי שיער ותסרוקות בהם עשיתי שימוש בפרחים הללו – אני יכולה לומר שהם פרחים עמידים ויפיפיים! החרציות מגיעות  בשלל צבעים ואף גדלים, הן עמידות  לאורך שעות רבות. הגוונים האהובים עלי הם גווני הפודרה והלבן, שילוב של שניהם יכול להוות תוספת נפלאה וזוהרת לתסרוקת שלך!

 שימי לב שלעיתים ניתן להסתפק בפרח אחד, כיוון שגודל החרצית משתנה, כך שתוכלי לבחור פרח אחד בגודל בינוני וזה יספיק למראה שתרצי.

     3.  גיבסניות – הן ענפים ירוקים עם פרחים קטנטנים לבנים, בהם נוהגים להעשיר את זר הפרחים. – פרח זה הוא תוספת נהדרת, למי שרוצה להתאים אביזר שיער למראה כפרי מרענן! הגיבסנית היא תוספת לכל פרח במינון ושילוב נכון,
        היא תראה קסומה ורומנטית.

4.    סחלבים – מממ…פרח יקר אבל אין ספק שהוא משדרג את עיצוב השיער של כל כלה! הסחלב נקנה כעציץ או ענף ומחירו משתנה החל מ80 ₪ והלאה…הפרח בעל מרקם קשה כך שעמידותו נפלאה לשעות רבות. החיסרון הינו בגבעול העדין.
       אני ממליצה לקנות ענף אחד בעל סחלביים קטנים עליו, כך יהיו לך מספר פרחים שיוכלו להשתלב יחד בתסרוקת.

5.   כאשר משלבים פרחים בעיצוב שיער של כלה, כדאי ללפף סביב הגבעול דבק מיוחד שישמור עליו. אפשר לצרף אותו לתסרוקת באמצעות סיכות או בעזרת חוט מתחת שמלפפים סביב הגבעול.

 
זרי פרחים – טרנד קסום שאני אוהבת במיוחד! פעם היה נהוג לחשוב כי זרי פרחים מתאימים למראה הכפרי בלבד, כשהשמלה "פשוטה" עם מראה "בת הכפר", תסרוקת של צמות או סתם מרושלת…לא עוד! היום הזרים תופסים את מקומם בכבוד וניתן לשלבם כמעט בכל תסרוקת! החל ממראה מוקפד ומהודק ועד למרושל…ניתן לבחור זרים מלאי פרחים וצבע או פרחים קטנים ואחידים.

את הזר ניתן להניח במרכז הראש או ליצור "מסגרת" למבנה הפנים עם פוני והזר יונח בחלק האחורי של מרכז הראש. את הזר מומלץ לרכוש יום קודם ולשמור במקרר…

 ניתן להתאים את זר הפרחים ל"בוקה" הפרחים  שאהובכם יעניק לכם ביום הארוע, או "להתפרע" עם גוונים אחרים ומעיזים! בסופו של דבר – אין כמו פרחים אמיתים 😆  לשדרוג מצב הרוח ועיצוב השיער לכלות.

 לתמונות נוספות של עיצוב שיער לכלות עם פרחים- לחצו כאן.

 

 

 

שתפו...

תגובות

השאירי תגובה