איפור ערב במראה חטוב מורם ומפוסל!

זה מדהים בכל פעם מחדש איך איפור יכול לשנות, להרים, לטשטש, לחטב, למלא…..ולתת תחושה משמעותית של מראה אחר.

 אז איך מחטבים את הפנים, יוצרים מראה צר ומורם, גורמים לאף להראות יותר צר ואפילו סולד ואיך מחדדים את קו הלסת? ולא, זה לא כרוך בניתוח או בביקור אצל פלסטקאי.

 איפור ערב עם הצללות מחטבות

 "הצללה" מה זה בכלל? הצללה היא בעצם תהליך שבו מחזקים את הצל הטבעי שיש לנו באזורים שונים בפנים, כדי להדגיש ולחדד את התווים של כל אחת ואחת שלרוב מטשטשים מעט לאחר הנחת המייק אפ.

 את ההצללה אפשר ליצור במספר דרכים, היום נתמקד בהצללה הכי נפוצה ומקובלת בקרב נשים, שאפשר ליצור בעזרת צלליות חומות לאחר שפידרנו את הפנים.

 כלים וחומרים דרושים

 כדי ליצור הצללות לאיפור ערב במראה זוהר, נזדקק למכחול סומק (אורך השיער כ-4/5 ס"מ ורוחב 3/2 ס"מ ) ולמכחול  שמנמן בעל שיער רך ובאורך של לפחות 2 ס"מ.

 צללית חומה לא כהה מידי ביחס לגוון העור, או אוסף של כמה צלליות בדרגת כהות שונה, כאשר הבהירה ביותר ממש ממש עדינה. צללית בהירה מעט ביחס לגוון העור. כולן צריכות להיות ללא הברקה או נצנצים.

 איפור ערב זוהר עם הצללת לחיי

 זו אחת ההצללות האהובות עליי, שמרימה ומחטבת את הפנים.
בעזרת מכחול הסומק ניקח מעט מהצללית החומה שבחרנו, ונתחיל להניח אותן בטפיחות קלות בצידי הפנים, מקו האוזן העליון ולכיוון צד האף.

 רוב הצבע יישב בסמוך לאוזן ומשם הולך ומתפזר… וכמעט נעלם לכיוון מרכז הפנים.

 יצא לי כתם במקום הצללה…:-(

 במידה ויצא לך כתם, אל דאגה, אפשר לקחת מעט פודרה על כרית הפידור שלך ולעבור מעט על האזור הכתמי. הפודרה תרכך מעט את המראה העמוס.

 יצא ממש נורא בפעם הראשונה? לא להילחץ, זה רק איפור והוא יורד בקלות בעזרת מסיר איפור…..:-) בפעם הבאה זה כבר ילך יותר בקלות.

 איפור ערב עם הצללת לחיי- זה לא כמו סומק?

 אההההה…זו שאלה ממש טובה!:-) כן הם יושבים באותו המקום אבל הם שונים. ההצללה היא רכה, טבעית, מחדדת את תווי הפנים ותמיד תמיד תהיה בגוונים חומים. סומק הוא קצת שונה….נגיע גם לדבר עליו בהמשך.

 בפוסט הבא נדבר על ניתוח אף זמני בעזרת צלליות בלבד וחידוד קו הלסת למראה חד וצר.

רוצה לראות איך יוצרים מקרוב הצללת לחיי בעזרת צלליות?
בוידיאו הבא תוכלי לראות מקרוב איך עשיתי את זה- פשוט תריצי קדימה ותגיעי לשלב ההצללה**. לחצי כאן.

**כדי לא לסבך את הצופים קראתי לזה בוידיאו סומק פיסולי אבל בפועל עשיתי הצללה.

שתפו...

תגובות

השאירי תגובה