איפור כלות לחתונה חורפית.

מידי שנה זוגות רבים בוחרים להתחתן בעונת הקיץ החמה,
אבל מסתבר היום שהגלגל מתהפך וזו כבר אינה העונה "הכי" חמה לחתונות…

 קיץ ישראלי- שמש, חם, לחות גבוה, מראה מיוזע, תחושת דביקות, איפור מרוח….וזוגות רבים שרוצים להתחתן בחודשים הכי הכי חמים.
רבים כבר הבינו שזו לא תקופה כזו מדהימה להתחתן בה ולסיים את הערב בתחושה נוזלת או בתוך שלולית  😐  .

 חתונות רבות היום מתקיימות בחורף או בעונות המעבר, כאשר היתרון הגדול בחתונה חורפית הוא המחיר הנמוך יותר וגם תחושה נעימה יותר ופחות דביקה.

 איך מזג האוויר משפיע על איפור הכלות?

 אוווווו יש לזה הרבה מאוד השפעה על הגוף וכתוצאה מזה גם על איפור הכלות.
בקיץ בארץ הלחות מאוד גבוה, חם מאוד גם במהלך היום וגם בשעות הערב. חלק גדול מגני האירועים הם תחת כיפת השמים למשך כל האירוע או רק בחלקו, מה שאומר שאנחנו מתחילים להזיע, להרגיש דביקים ואיפור כלות עמיד ככל שיהיה מתחיל להימרח, לנזול ופשוט להראות פחות טוב.

 איפור כלות שמלווה אותך לכל היום ונראה נהדר:

 חשוב לזכור שביום החתונה ישנו ברוב המקרים צלם שמלווה אותך לאורך שעות היום ומתעד כל רגע ורגע שאת רוצה לזכור, לשמר ולהיראות בו הכי טוב.

גם לאיפור כלות שנעשה במוצרים הכי טובים ובעלי עמידות מאוד גבוה, אין אפשרות להחזיק מעמד ולהיראות מעולה כאשר את מזיעה ונמצאת בסביבה שאחוזי הלחות בה מאוד גבוהים.

 ואז איפור הכלות שלך מתחיל להימרח…את מתחילה להבריק, מה שנראה ממש לא יפה וחינני בתמונות, התחושה מתחילה להיות דביקה והרבה פחות נעימה.

 ומה קורה לאיפור הכלות בחתונות חורף?

האאאא כאן הסיפור שונה לחלוטין, כי כבר לא חם ודביק כמו בקיץ, אחוזי הלחות שונים לגמריי, האיפור מחזיק בקלות לשעות רבות ונראה מעולה 😆 .

 מכיון שמזג האוויר יותר קריר ויבש ובאופן טבעי אנחנו מזיעים פחות והעור מפריש פחות שומן, אפשר לתת לאיפור הכלות טאץ' קצת יותר טבעי ופחות מפודר ו"כבד" על הפנים.
*כמובן שיש להתחשב בסוג העור ובמידה והוא שומני לא כדאי לוותר על הפודרה.

 טיפ קטן לדרך:
בין אם בחרת להתחתן בקיץ או בחורף, מידי פעם בדקי אם את נראה מבריקה באזור ה-T (מצח, אף, סנטר)- כאשר האזור הזה מבריק את עשויה להיראות בצילומים מזיעה בצורה שלא לא כך מחמיאה ויפה. במידה ואת מבריקה, קחי טישו ובטפיחות קלות ספחי את השומן (דגש על טפיחה ולא מריחה)

שיהיה במזל!
אלה

 

 

 

 

 

 

רגעים מרגשים מהחתונה של: הילה, ליאת, רוני, נטשה, הדס, פולי, שחף ועוד… רוצה להציץ? לחצי כאן לצפיה בוידיאו!

 

 

 

שתפו...

תגובות

השאירי תגובה