מה חשוב לדעת על איפור ערב במראה זוהר?

 כולן רוצות איפור ערב שיחמיא להן ושיגרום להן להרגיש ולהראות נפלא! אז מה המתכון המנצח לאיפור ערב שכזה?

התשובה פשוטה יותר ממה שאת חושבת- אוסף קטן של מספר אלמנטים וטכניקות שחוברים להם יחדיו, למראה זוהר ומחמיא.

כאן מתחילים!

 אז אחרי שהבנו איך לבחור ולמרוח את המייק אפ ולמדנו איזה נפלאות עושה הקונסילר...אנחנו ממש בדרך לפידור הפנים, אבל שניה אחת לפני יש עוד כמה שלבים קטנים שישדרגו את איפור הערב שלך.

 בדרך לאיפור ערב זוהר עוצרים ב:

 1. הארות- הארות באזורים הנכונים של הפנים יכולות להוסיף למראה החטוב וה"מורם" ולעשות פלאים. הן חשובות לא פחות מהצללות שמחטבות את הפנים ונותנות לנו תחושה של מראה צר יותר.

כשמדובר באיפור ערב יש הארה אחת שהיא חובה בעיניי- על עצם הלחיי וקצת מתחת לעין, למראה מורם יותר. אפשר לעשות זאת בעזרת גוון מייק אפ שיותר בהיר מגוון העור, פשוט להניח בכמה נגיעות ולפזר בעזרת מברשת, ספוגית או האצבעות. אפשר לעשות זאת גם בעזרת צללית לאחר פידור הפנים, אבל המראה שמתקבל כאשר עושים זאת לפני הפידור, הוא הרבה יותר קליל ואוורירי.

אחרי שנפדר את הפנים נוכל ל"חזק" את הארה במעט צללית מבריקה למראה זוהר יותר. למי שיש קמטוטים באזור הזה, כדאי להמנע מצללית מבריקה שמדגישה יותר את הקמטים.

 2. איפור ערב זוהר ללא קמטי ההבעה! אז אי אפשר ממש בלעדיהם, אבל כן אפשר להאיר אותם במידה והם עמוקים ומציקים.

בעזרת אותו המייק אפ שביצענו הארות על עצם הלחיי נוכל להאיר גם כן את קמטי ההבעה בצידי הפה והאף. לשם כך כדאי להשתמש במכחול צר, לחייך ואז בשקעים שנראים עמוקים להניח "סריטה" של צבע בהיר יותר. לאחר מכן לטשטש בטפיחות בלבד כדי לא להמרוח את הצבע לכל הכיוונים.

3. קונסילר ירוק- עוזר לנו בטשטוש אזורים בעליי גוון אדמוני או ורוד, לרוב באזור של פצעונים או גירויי של העור.

אז מה עושים איתו? אחרי השכבה הראשונה של המייק אפ, במידה ואינך מרוצה מהכיסוי באזור האדמוני, הניחי מעט מהקונסילר הירוק, פזרי אותו מעט ומעליו הניחי בצורה נקודתית עוד טיפה מהמייק אפ. חשוב להניח בטפיחות ולא בגרירות או משיכות.

היכן רוכשים? חנויות איפור מקצועיות וגם בסופר פארם (לחלק מהחברות יש את המוצר הזה).

4. תזכורת לסומק בקרם לאיפור ערב קליל ואוורירי– כבר דיברנו על הסומק הזה בכתבה הקודמת, אבל בגלל שהוא כל כך נהדר וחשוב באיפור הערב שלך, רציתי להזכיר אותו.

את סומק מניחים בעזרת צללית קרם או שתפון, הוא נותן מראה הרבה יותר קליל וטבעי לפנים מאשר סומק שמונח באבקה מעל הפודרה.
למה? מהסיבה הפשוטה שהוא אינו "מעמיס" בשכבות על הפנים.

בעזרת שפתון כתמתם או ורדרד אפשר להניח כמה נקודות של צבע על תפוחיי  הלחיים, ולפזר בטפיחות קלות לכל הכיוונים (לא להיתפזר יותר מידי). חשוב שהשפתון לא יהיה במרקם גלוסי, שומני מידי או עם נצנצים.          
דרך אגב, זה הטריק למראה מבריק וזוהר בכל הפרסומות לסבונים ותכשירי  רחצה…:)

איפור נעים:-),
אלה.

יש לך אירוע שמתקרב ואת רוצה להרגיש ולהראות מיליון דולר?
שירות איפור ועיצוב שיער לאירועים שאינו מיועד לכלות, ב-3 הצעות שונות- לחצי כאן לפרטים.

 

 

 

שתפו...

תגובות

השאירי תגובה