איפור ועיצוב שיער לכלות שהוא גם חוויה מהנה.

טרנד חדש- צילומי חתן כלה שמתקיימים לפני החתונה,
מדמים את הצילומים של יום החתונה, כולל שמלה, איפור כלות, עיצוב שיער…ואז פשוט משתוללים, נהנים, קורעים את הבגדים, נשכבים על החול, נכנסים למים וגם….

תכנוני החתונה עמוסים ב: רשימות, קניות, בחירת שירים, צלמים, קייטרינג, פרחים, סידור שולחנות ועוד רבים אחרים…כל התכנונים האלו לעיתים מלווים בלחץ, מתח ומסיטים את החתן והכלה מהקונספט החשוב של יום החתונה שהוא בעצם חגיגת האהבה והתחלה חדשה של חיים משותפים.

בימים אלו אני מלווה חברה טובה ליום חתונתה ואני בדיוק חווה איתה את הרגעים המלחיצים האלו. אותה חברה החליטה יחד עם בן זוגה לערוך יום צילומים מקדימים לפני החתונה באווירה מצחיקה ומשעשעת- זאת על מנת להתחיל ליהנות מהאווירה ולהפיג את הלחץ…

הטרנד הזה מאוד נפוץ ונקרא: TRASH THE DRESS, והוא הופך את כל האירוע לחגיגה של ממש.
אני הופקדתי על האיפור ועיצוב השיער לכלה (איך לא 😆 ?) והיום הזה הפך למרגש ומצחיק כאחד.

מדובר על "הדמיה" של יום החתונה בו "מתפרעים" והורסים את הבגדים החגיגים!
מה? באמת? כן! כן! (שמלה, נעליים, תכשיטים, איפור, עיצוב שיער…)
יחד עם צבעי גואש צבעוניים, טבילה בים ועוד כל מיני רעיונות מקוריים – נוצר לו קליפ משעשע!
אספתי למענכם כמה טיפים לארגון ותכנון יום הצילומים המקדים שקשורים לאיפור ועיצוב שיער לכלות וגם ומה שמסביב:

שמלה
נכון שזו הוצאה גדולה שמלת החתונה של היום הגדול, ניתן להזמין (מספיק זמן מראש) שמלה מאתרי האינטרנט שונים, בהם תוכלו להשיג מראה כלתי דומה ליום החתונה.
גם ברשתות המסחריות ניתן להשיג שמלה לבנה וחגיגית, שנראת טוב ואפשר להשתולל איתה.

נעליים
תוכלו להשיג ברשתות זולות, זכרו זה נהרס בכל מקרה אז בחרו זוג נעליים שלא יהיה אכפת לכן להרוס. (במידה וזה מצולם בחוף הים, נעליים עם עקב דק פחות נוחות כי הן שוקעות בחול)

איפור ועיצוב שיער לכלה
עיצוב השיער לכלות TRASH THE DRESS יכול להיות:

1. עיצוב שיער אשר מזכיר את הלוק שבחרת ליום החתונה (לא ממש בדיוק, כי אנחנו עדיין רוצות להפתיע אתת החתן), המראה הדומה יוצר אשליה שהכול צולם ביום אחד ותוכלו להשתמש בצילומים לסרט החתונה עצמו או להקרינו במהלך האירוע.

2. עיצוב שיער ששונה בתכליתו מהלוק שנבחר ליום החתונה ונותן לך לוק אחר ומיוחד, אשר גורם לך להרגיש נהדר.

איפור הכלות חייב להיות עמיד במים – זאת כדי שתוכלו להיכנס למים , להתיז אחד על השני בלי חשש! (כמובן שלא מדבר על איפור שעמיד בשחיה לילית…אבל כן עמיד בהשפרצות וטבילות במים.)
לעמידות איפור הכלות ועיצוב השיער חשיבות רבה ממש כמו ביום החתונה, לכן לא הייתי מוותרת על איפור ועיצוב שיער מוקפד שמצטלם טוב וגורם לך להרגיש זוהרת וקורנת.

במידה ובחרתן איפור כלות במראה אחר ושונה מיום החתונה (כי אתן רוצות להפתיע את החתן) תוכלו לבחור איפור שונה ולהעיז עם צבעים ורעיונות שלא העזתן לבחור ליום החתונה. כך אתו יכולות ליהנות מכל היתרונות והאפשרויות שעולם האיפור מציע לכן…

מחכה בכיליון עיניים לטרנד הבא! :*)

אז איך נראה יום החתונה בשלבי ההתארגנות של האיפור ועיצוב השיער לכלות? לחצי כאן לצפייה בווידאו וגלי.

שתפו...

תגובות

השאירי תגובה