איפור כלות זוהר

החשש השכיח ביותר באיפור כלות הוא "אני מפחדת שלא לזהות את עצמי" ו"אני לא רוצה להרגיש בתחפושת".
בדיוק בגלל זה חשבתי על איפור כלות מקצועי לעונת החתונות הקרובה ….ואיך תוכלי להיות עצמך ולא בתחפושת.


אני יודעת שלעיתים המילה "איפור כלות" נשמעת מלחיצה, או הרעיון של "להתאפר" ביום החתונה, נשמע כמו פעולה שעשויה להמשך שעות …
ברור מאיליו שביום החתונה את רוצה להראות במיטבך, להרגיש זוהרת אבל חוששת שהתוצאה תהיה מוגזמת ואת לא תרגישי "את".

 אני מאוד אוהבת את המראה הזוהר והמחמיא, אשר לא מרגיש מתאמץ או מוגזם מידי אבל יחד עם זאת מלווה אותך למשך כל היום, גם בשעות החמות…

אז איך בעצם אפשר ליצור איפור כלות זוהר, מחמיא ולא עמוס מידי?

 הנה כמה מוצרים שיכולים לעשות פלאים:

 מייק – אפ:

 היום קיימים מגוון סוגים בשוק, החל ממייק אפים במרקם נוזלי ועד למייק – אפ במרקם מוצק. באיפור כלות המייק אפ לא חייב להיות עמוס וכבד, שונתן לך תחושה של מסכה וכן יכול להיות אוורירי וקליל.

לא כדאי בשום מצב לוותר עליו מהסיבה הפשוטה שהוא משווה לעור מראה אחיד, מסתיר ומטשטש כהויות ואדמומיות, אלמנטים שמאוד חשובים בזמן הצילום ביום החתונה.

סומק:

אחד מתכשירי האיפור הנפלאים שמוסיף לנו צבע לפנים וגורם לנו להיות יותר מוארות ברגע. הסוד בסומק הוא גם לדעת להניח אותו במקום הנכון, בצבע הנכון כדי שיצור הרמוניה על העיניים והשפתיים, ולא להעמיס ממנו בכמות מופרזת.

 ליפסטיק ורדרד או כתמתם שיכול להיות גם סומק:

גווני הכתום והורוד יכולים להשתלב בצורה עדינה והרמונית עם האיפור שבחרת, גם כשפתון וגם "כסומק בקרם". בעזרת השפתון ושתי אצבעות אפשר להניח מעט מהצבע על תפוחי הלחיים,לטשטש מעט וליצור מראה טבעי ובעל צבע. התוצאה תהייה קלילה, אוורירית וזוהרת.

 מסקרה וריסים:

הכוכבת של האירוע, זו שחותמת את המראה ומשווה לו את ליטוש הנכון…לא אחרת מהמסקרה! לשדרוג הריסים אפר להדביר ריסים מלאכותיים, קבוצות קטנות של ריסים שמשתלבים בין הטבעיים שלך, ונותנים נפח ועוצמה למסגרת העין.

 הברקות והארות:

אפשר להפוך את איפור הכלות לאיפור זוהר יותר ואפילו מנצנץ, ע"י הוספת צלליות ואבקות שונות בעלות ברק עדין, אשר יתנו לך מראה הליוודי זוהר. את ההברקות אפשר להוסיף באזור העניים, הלחיים ואפילו על השפתיים…

ממש כאן תוכלי לראות כלות רבות שנהנו מאיפור ליום החתונה בדיוק כמו שהן רצו! למעבר לגלריית איפור כלות מקצועי- לחצי כאן.

 

שתפו...

תגובות

3 תגובות

השאירי תגובה