עיצוב שיער אסוף – לא מה שחשבתם!

מכירה את הסיטואציה בה השיער לא מסתדר? המזג אוויר לא נחמד אליו, או סתם הוא החליט לקפוץ לכל הכיוונים והחשמל הסטטי החליט להשתקע בדיוק היום כשיש לך פגישה חשובה?
אני מכירה את הסיטואציה מקרוב…כנסי וגלי איך מתמודדים עם הבעיה.

אז לפני שאת מאבדת את התקווה ואת מצב הרוח…(כן שיער שלא מסתדר יכול להשפיע על המצב רוח…), רציתי לשתף אותך בכמה דרכים לעיצוב שיער במראה זוהר, שובב, כזה שיהפוך את כל הלוק שלך לאחר , לא מתאמץ ובעיקר יקצור מחמאות.

אם השיער סורר ואינו מקשיב לך…ניתן לאסוף אותו וליצור תסרוקות אסופות מחמיאות:
בשוק קיים ספוג עגול, בדומה ל"גלגל" קטן. ניתן לאסוף את השיער ל"קוקו", להשחיל את הספוג סביב ה"קוקו" ולעטוף את הספוג עם השיער שנותר. (אני ממליצה לפזר את הקוקו מעל הספוג כמו "ממטרה" ולסובב את השאריות סביב הספוג. לחלופין ניתן לקחת גומייה נוספת ולעטוף את השיער עם הספוג).

התוצאה- עיצוב השיער נראה אסוף ומרשים בכמה צעדים פשוטים.

 אין צורך להקפיד על דיוק שכן המראה ה"לא עשוי מידי" מאוד אופנתי וטרנדי היום.
במידה ותרצי לשדרג את המראה, תוכלי לקחת מטפחת לקפל אותה למלבן צר, לעטוף את ה"קוקו" העגול שנוצר (ממש כמו של רקדנית) ולקשור קשר של פפיון.
המראה שייווצר הינו שיקי  וזוהר! – מי אמרה שיש לה BAD HAIR DAY?

 עיצוב שיער לתסרוקת אסופות נוספת שניתן ליצור בקלות הוא בעזרת  סיכות סבתא שחורות, ולהתחיל לאסוף את השיער בקבוצות קטנות בכל פעם אל מרכז הקרקפת, אני ממליצה 2 סיכות מקבילות אחת לשנייה בכל קבוצת שיער. גם את השיער הארוך בעורף, ניתן להרים אל מרכז הראש – כל פעם קצוות שיער ולהניח סיכות.
המראה שנוצר: מראה קליל ואוורירי, משוחרר ושמח!

 למי שאוהבת לקלוע צמות, יכולה לעשות "קוקו" גבוה , ממנו לקלוע 2 צמות ולהקיף את ה"קוקו" שנוצר (כמובן אם יש לך שיער ארוך מספיק לשם כך).

 למי שיש שיער קצר יכולה להשתמש במגוון קשתות, פפיונים, סיעות ומסרקות, אלו יכולים לשדרג את מראה השיער וליצור לוק עדכני ורומנטי.

את קישוטי השיער ניתן להשיג כמעט בכל חנות שמוכרת אביזרים לשיער ואף ניתן ליצור אותם ב עצמך. תוכלי לקנות קשת או מסרקה ולהדביק עליה אלמנטים שאהבת…(פפיונים, פנינים, או סתם אביזרי פלסטיק שאהבת).

 לסיום המטפחת!
ניתן לקשור אותה סביב הראש כפפיון (אני אוהבת לקפל אותה למלבן צר, להקיף את השיער ולקשור בצד הראש קשר פפיון כשל שרוך…) לחזק עם 2 סיכות סבתא שחורות בצידי הראש ו… את מוכנה לצאת ליום זוהר ומלא שמחה!

 

 

שתפו...

תגובות

השאירי תגובה