תסרוקת כלה, רולים ורטרו

חזרה בזמן לשנות החמישים והשישים, האיילינר כבר כאן, אבל מה עושים עם השיער?

בשורה טובה למתולתלות שבנינו – שנות החמישים והשישים נתנו כבוד לכל תלתל באשר הוא…אמנם הנשים באותה התקופה היו עמלות על צורה וטקסטורה מדויקת של כל תלתל,  אך השיער החלק בהחלט נשאר בבית… באותן השנים נשים היו יושבות שעות במספרה כשעל ראשן רולים המתחממים מתחת למכשיר הנראה כמנורה…

למי שלא רצתה לבלות את זמנה במספרה, הייתה שמה את הרולים על השיער וישנה איתם כל הלילה.
בבוקר השיער היה מקבל צורה קופצנית אך מוקפדת של…רולים ותלתלים.
למי שהיה שיער קצר או לא הייתה חפצה ברולים על השיער,  הייתה נוהגת לקשור את שיערה עם סרט שיפון.
בשנות השישים, הגיע תורה של התסרוקת המנופחת. ניפוח השיער לאחור וקשירתו עם  סרט שיפון, שיער אסוף לכדי קוקו נפוח היה הסטייל ברחובות.

 איך משיגים את המראה המתולתל בעל הרולים המוקפדים?
התהליך כרוך בטכניקה של גלגול השיער על צינור פלסטיק קטן (רולים) ותפיסת השיער עם סיכה. פרסומת משעשעת של אולפני "יוניברסל" הצידו בשנות החמישים כרזה בה נאמר:

"להשגת המראה (בצד הכרזה הייתה תמונה של השחקנית סנדרה ריי) כל מה שאת צריכה הוא כמה גדלים של רולים, סיכות וסבלנות כשל איוב…"

 אז נכון, היום כדי להשיג תסרוקת כלה כבר לא צריך לחכות שעות ולבלות את רוב הזמן במספרה –( למרות שזה נראה לי בילוי חביב למדי לא? :*)
היום קיימות בשוק דרכים קלילות יותר להשגת תסרוקת הכלה המבוקשת…

 ניתן לשחזר את טכניקת הרולים על השיער ממש כמו פעם…וניתן להשתמש במכשיר חביב ה – "בייביליס".
הבייביליס הוא מכשיר ידידותי בצורת צינור או חרוט, איתו ניתן לעצב את השיער ולעשות ממנו רולים ממש כמו בשנות החמישים…
את הבייביליס נניח על השיער כשהשיער יבש ולא רטוב, וכשהבייבילס חם. יש לקחת קצוות שיער ולגלגלה על הבייביליס, להמתין מספר שניות ולשחרר. את התלתל שנוצר ניתן לעצב כמו רולים ולכיוונים שונים – ממש כיד הדימיון.

 עיצוב שיער זוהר לכלות בסגנון של פעם חזר לאופנה ונמצא איתנו כבר זמן רב, הוא קלאסי ויוקרתי ומתאים לכל ארוע.
בעזרת הרולים ניתן לסרק כלות וליצור מראה של תסרוקת פזורה בעלת גלים, או להשאיר את הרולים פתוחים ואוורירים…
מה שאני אוהבת בסגנון תסרוקות הכלה האלו – שהוא בהחלט ניתן ליישום בבית באופן עצמאי, אמנם צריך מעט תרגול, אבל התוצאות הזוהרות מדברות בעד עצמן ושוות את התרגול.

 תוכלו לאסוף את השיער לידי קוקו ואז להשתמש בביילביליס וליצור רולים שישוו לקוקו מראה גלי ושובב, או שתוכלו להשאיר את השיער חצי אסוף עם גלים, ליצור נפח על ידי סירוק השיער בצורה הפוכה ואז ליצור גלים…

האפשרויות הן רבות ובעיקר לכל אחת קיימת האפשרות להמציא את ה"רול" כל פעם מחדש!

אני מזמינה אתכם לנסות וליהנות מתסרוקת רטרו שתמיד באופנה!

 

שתפו...

תגובות

תגובה אחת

  • […]  שנות החמישים והשישים, תופסות תאוצה גם הן! איילנר נצחי יחד עם זיכרונה הנוסטלגי של הדיווה – מרלין מונרו, מעניק ל2012 תרגום נוסף לתסרוקות ועיצוב שיער לכלות. מה זה אומר? תרגום חדשני למראה הרולים, תופס תאוצה, שיער פזור עם גלים מוקפדים, ישמרו על מראה בהשראת שנות החמישים יחד עם רלבנטיות וחדשנות. תסרוקות שיער אסופות בשילוב רולים וגלים מהווים חלק משמעותי בקולקציית התסרוקות לשנה הקרובה. […]

השאירי תגובה