משקפיים, איפור ומה שבניהם

את מרכיבה משקפיים ולא ממש בטוחה איך כדאי להתאפר ואולי אפילו מרגישה שהעיניים הולכות לאיבוד מעבר לעדשה….

הנה כמה עצות מקצועיות שיעזרו לך לשדרג את האיפור! 😆

כל מי שמרכיבה משקפיים, יודעת שאיפור העיניים נראה אחרת מבעד לעדשה, לפעמים האיפור נראה חלש ועדין מידי, לפעמים הוא נראה יותר דרמטי ויש פעמים שהמשקפיים מעצימות פי כמה וכמה את תחושת הכהויות מתחת לעיניים.
יותר מזה- באופנה של היום חלק מהמסגרות הן מאוד כהות ועבות ולכן חשוב להתייחס לזה כשבוחרים את האיפור, כדי לא לנסות להתחרות במסגרת דרמטית או צבעונית

אספתי בשבילך כמה עצות מקצועיות שתוכלי לקחת לשולחן האיפור שלך  😀 

בשלב הראשון כדאי לדעת אם עדשת המשקפיים מגדילה או מקטינה את העיניים

במידה והעיניים נראות גדולות יותר מבעד לעדשה, מומלץ לשמור על איפור מאופק ולא דרמטי מידיי, כדי שיחמיא לעין וכדי שלא יהיה מוגזם.

במידה והעיניים נראות קטנות יותר מבעד לעדשה, מומלץ להדגיש את העיניים כדי שיבלטו ו"יקפצו" מעבר למשקפיים.

איך להתאים את האיפור למסגרת?

איפור העיניים צריך להשתלב בצורה הרמונית עם המסגרת וצורת העין, ולא להתחרות בה.

במידה ובחרת במסגרת צבעונית, כדאי שהאיפור יהיה בצבעים נטרליים וקלילים, כדי שיתן במה למסגרת הססגונית, ושלא יגנוב את ההצגה.

במידה ובחרת במסגרת כהה עם נוכחות, מומלץ על איפור בגוונים טבעיים כמו למשל שמנת, אפרסק, חומים, אפורים וכו'. אפשר לבחור באיפור עדין ורך שידגיש את המסגרת, או באיפור דרמטי שיכול ליצור תחושה של עיניים בולטות ומודגשות מבעד לעדשה.

שלבים חשובים בתהליך האיפור כשאת מרכיבה משקפיים:

  1. קונסילר- תוך שניות והכהויות נעלמו! לכולנו יש כהויות מתחת לעיניים (בשמן האחר- שקיות שחורות), והדרך הטובה ביותר להתמודד איתן היא בעזרת קונסילר כתמתם.
    אצל חלקנו הכהויות נראות כהות יותר מבעד לעדשה, ולכן כדאי מאוד שנסתיר ונטשטש אותן בעזרת הקונסילר המתאים, לפני שאנו מרכיבות את המשקפיים בחזרה.

  2. במידה ועדשת המשקפיים שלך מקטינה את העין, כדאי ליצור תיחום תחתון (רחב או דק), כדי לגרום לעין להראות יותר גדולה ופקוחה. כדי לגרום לעין להראות יותר מודגשת ופתוחה, אפשר להשתמש בצבעים כהים ודרמטיים, ליצירת מראה "מעושן" שיקפיץ את העין מבעד לעדשה.

השלב האחרון והחשוב ביותר- מריחת מסקרה וצביעת הגבות.

  המסקרה היא התהליך האחרון והסופי באיפור העיניים, ובכמה נגיעות פשוטות היא משדרגת לנו את כל העבודה. באיפור שנמצא מאחורי העדשה, כדאי, מומלץ, ואף רצוי להניח שכבה יפה ועבה של מסקרה כדי להדגיש את העיניים.

במידה והריסים שלך ארוכים במיוחד, השתמשי במסקרה שרק מעבה את הריסים ואינה מאריכה. כך הריסים לא יתנגשו לך עם המסגרת, מה שיכול להפריע בהמשך.

 סרוק הגבות וצביעתן הוא שלב הכרחי וחשוב, מהסיבה הפשוטה שהגבות מהוות מסגרת לעין, ומשלימות את המראה הסופי. ניתן להיעזר בצללית חומה או בעיפרון גבות.

טריק קטן שיכול להקפיץ לך את האיפור ברגע- יצירת תיחום תחתון,  עבה או בינוני, בצבע צבעוני. בתמונה שראית למעלה, האיפור מאוד נקי ובהיר כאשר בחלקו התחתון של העין יש תיחום תחתון בגוון חום יין שמושך את תשומת הלב. תארי לעצמך שהתיחום היה יכול להיות בכל צבע שרק תרצי: סגול שובב, כחול מלכותי, ירוק קיצי, או אולי כתום אביבי….בתוך שניות האיפור היה מקבל "טוויסט" נועז, ובמינימום מאמץ!

 

 בעבר נחשבו מרכיבי המשקפיים "לחנונים" ו"יורמים", אך היום המשקפיים הפכו לפריט אופנתי ונחשק שכולם רוצים להרכיב!

אז לא משנה מאיזו סיבה את מרכיבה משקפיים, כדאי שהאיפור ידגיש, יקפיץ ויחמיא לצבע ומבנה העין.

 

יש לך שאלות על איפור מעבר לעדשה?
כתבי לי למטה ואשמח לענות

אלה

 

 

שתפו...

תגובות

השאירי תגובה