עיצוב שיער לכלות במראה הוליוודי זוהר

והזוכה המאושרת היא…

 אמנם טקס האוסקר מאחורינו, ועל השטיח האדום צעדו לא מעט כוכבות הוליווד מרשימות , אבל זה לא אומר שאי אפשר להרגיש זוהרות בדיוק כמוהן ביום החתונה!

 העשור האחרון הוביל את עולם העיצוב והאיפור לקחת השראה מתקופות עבר שונות. מראה האיילנר והליפסטיק האדום של מרלין מונרו הותירו את חותמם והפכו לקלאסיקה נצחית.

גם הוליווד מצטרפת לשורת הטרנדים הכי עכשוויים ועדכניים בעיצוב השיער והאיפור וכן גם בבחירת תסרוקת ליום החתונה!

מהו עיצוב שיער לכלות במראה הוליוודי זוהר ?

על מסלולי האופנה והשטיח האדום נראות לא מעט תסרוקות המבוססות על שני אלמנטים עיקריים: שיער בצורת "גל", כלומר שיער בעל נפח בקדמת הראש, ורולים גדולים , היוצרים מראה של בייביליס (תלתלים) עם נפח.

מדובר על מראה "גלאם "וזוהר והוא עשוי להתאים לכל אחת ואחת.

 אם המראה ההוליוודי שבה את ליבך, אך נפח בקדמת השיער אינו מחמיא לך, תוכלי לשלב אלמנטים נבחרים מהתסרוקת ולהתאים אותה לאישיותך.

היוועצי באיש המקצוע אליו פנית, יחד תוכלו להפוך את המראה המבוקש לייחודי ובעיקר המתאים לך בצורה מושלמת.

 עיצוב שיער  לכלות במראה הוליוודי זוהר המשלב עיצוב שיער פזור, פרוע עם גלים פתוחים, אופייני לעת האחרונה. כלות רבות מבקשות עיצוב שיער פזור ופשוט אך יחד עם זאת שיהיה זוהר וייחוד.

  תסרוקת המשלבת גלים גדולים ופתוחים, תשווה למראך נגיעות וינטאג' רומנטיות. בא לך תסרוקת מורמת בהשראה הוליוודית? כאן תוכלי לשלב, נפח קליל בקדמת הראש וגלים פתוחים האסופים ב"רישול". המראה הנפוח ישווה למראך, מראה של כוכבת קולנוע – בריז'יט בארדו לדוגמא.

 אם בא לך להעיז ולבקש תסרוקת בלתי נשכחת, תוכל לשלב מראה נפוח גדול מהרגיל בשילוב גלים פתוחים מוקפדים. מומלץ להיוועץ במעצב השיער שיתאים את אופי הנפח וסגנון התסרוקת למבנה פנייך ואישיותך.

 כל אחת יכולה להשיג מראה הוליוודי זוהר, למראה זה מגוון אפשרויות בשילוב איפור הרמוני, מראך יהיה בלתי נשכח!

שתפו...

תגובות

2 תגובות

השאירי תגובה