על טיפוח שיער ופינוקים לשיער

השיער שלך זקוק לטיפול צמוד בדיוק כמו שעור הפנים שלך זקוק לו. האם את בוררת את מוצרי השיער שאת קונה, באותה הקפדנות שבה את בוררת את קרם הפנים שאת קונה, או שאת מסתפקת בתכשיר קוסמטי פשוט?

עוד תשומת לב קטנה…גם לשיער…

רוב הנשים דואגות לטפח את עור הפנים והגוף, מחפשות לקנות את המוצרים הכי טובים וחדישים, מוודאות להשתמש בקרמים שונים, פילינג, מסכות, לעשות טיפולי יופי וטיפולים קוסמטיים אחת לכמה זמן…..אבל האם הן משקיעות את אותו הזמן ואת אותה האנרגיה כדי לטפל בשיער?

ומה איתך?
האם את בוררת את מוצרי השיער שאת קונה, באותה הקפדנות שבה את בוררת את קרם הפנים שאת קונה, או שאת מסתפקת בתכשיר קוסמטי פשוט (שמפו, קונדישנר מסיכה), עם ריח טוב, שקנית בסופר?

גם לשיער מגיע יחס קצת שונה

השיער שלך זקוק לטיפול צמוד בדיוק כמו שעור הפנים שלך זקוק לו, וחשוב להבין שמוצרי השיער שנמכרים ברשתות השיווק אינם איכותיים ובעלי חומרים פעילים באותה המידה כמו מוצרי השיער המקצועיים.

הפורמולות שיש במוצרי שיער מקצועיים, שונות בתרכובת שלהן ממוצרים קוסמטיים שנמכרים ברשתות הפארמים, והן מורכבות מחומרים פעילים וממינונים מדויקים, שתוכננו מראש לסוגי שיער שונים.

בשלב הראשוני, כדי לעזור לשיערך להתאושש ולהתגבר על הנזקים שהוא עבר עד כה (נזקים סביבתיים כמו שמש ופיח, צביעת השיער, שימוש בחומרים לא מתאימים, שימוש בפן, מסלסל שיער וכדומה ), אני ממליצה לך בחום להתחיל להשתמש במסכה לשיער.

המסכה תזין ותטפל בשורש השערה, ותגרום לשיערך להראות במיטבו.

קיים מגוון רחב של מסכות לשיער, ולכל אחת תפקיד אחר.
כדי לקבל תוצאות טובות, מומלץ להשתמש במסכה לאורך זמן, אבל חשוב להקפיד על הוראות השימוש עפ"י היצרן, שמופיעות על גבי האריזה.

מסכת השיער נועדה לטפל בשערה עצמה, ולא בקרקפת.
חשוב למרוח את המסכה על השיער עצמו ולא על העור.
כמו כן, מומלץ לא להשאיר את המסכה על השיער יותר זמן ממה שממליץ היצרן,
אחרת את עלולה לפגוע בשיערה ובעור הקרקפת.

במידה ואת סובלת משיער יבש, פגום, חסר ברק או כל בעיה אחרת, חשוב לזכור שהמסכה אינה רפואית והיא מספקת אך ורק טיפול קוסמטי, חיצוני.

המסכה יכולה לשפר את מראה השיער ו"לתקן" פגמים קטנים אבל היא לא יכולה לשפר או לתקן נזקים פנימיים או בלתי הפיכים.

במידה ואת סובלת מבעית שיער אקוטית, מומלץ לפנות לרופא עור ולרופא המשפחה.
יכול להיות ששינוי באורח החיים ובתפריט היומי שלך יעשה שינוי משמעותי.

מוצרי שיער מקצועיים אפשר להשיג במספרות השונות, בחנויות שמוכרות מוצרים למספרות (שם תוכלי להשיג מחיר זול יותר:-)) וגם דרך האינטרנט.

 

שתפו...

תגובות

השאירי תגובה