תסרוקת לכלות המתחתנות בחודשי הקיץ

עונת הקיץ החמה והלחה מציבה בפנינו התלבטויות לגבי בחירת התסרוקת כלה ליום החתונה: האם ללכת על המראה הפזור (או חצי פזור) והאוורירי, או האם ללכת על המראה האסוף (והנח…)…?

איזו תסרוקת מתאימה לכלות שמתחתנות בחודשי הקיץ החמים?

עונת הקיץ החמה והלחה מציבה בפנינו התלבטויות לגבי בחירת התסרוקת ליום החתונה: האם ללכת על המראה הפזור (או חצי פזור) והאוורירי, או האם ללכת על המראה האסוף (והנח…)

אי אפשר להתחמק מן החום הקשה של הקיץ שלנו לכן כדאי לך לחשוב ולתכנן בקפידה את התסרוקת שאת בוחרת לעצמך ואת סדר היום שלך ביום החתונה.

אחוזי הלחות הגבוהים שיש באוויר גורמים לשיער שלנו לעבור שינויים, ולפעמים, הם גם משפיעים על זמן ההישרדות של התסרוקת.
בתנאי חום ולחות גבוהים השיער נוטה לחזור למצב הטבעי שלו ולא תמיד נשאר בעיצוב המלאכותי. דוגמא קלאסית שאולי את מכירה מהעולם שלך אפשר לראות עם ההישרדות של פן בימות הקיץ הלחים. לא אחת אני פוגשת בנות שיצאו מהבית להסתובב בטיילת או ברחובות בשעות החמות, וכעבור כמה שעות….הפן כבר לא נראה חלק כמו שהיה ביציאה מהמספרה.

אם בחרת להתחתן בקיץ, אין ברירה אלא להתחשב בתנאי מזג האוויר ולקחת אותם בחשבון כשבוחרים את התסרוקת לחתונה ומתכננים את סדר היום לפני החופה והמסיבה הגדולה.

מה יעזור לך להאריך את זמן ההישרדות של תסרוקת הכלה שלך ?

קחי בחשבון שלחות היא אויב מס' אחד להישרדות השיער והאיפור. אם בחרתם להתחתן בקרבת חוף הים, קחי בחשבון שיש שם לפעמים רוחות, והשיער ייטה להתעופף לו ברוח…

צילומים. האם חשבת על המיקום שלהם, האם בחוץ או בסטודיו? אם הצילום מתקיים בחוץ, למשך כמה זמן תשהו שם? זוכרת, באזור חוף הים יש גם לחות גבוהה וגם רוחות.

לכי עם הטבע , קלישאה אבל אמיתי.

אחרי שפגשתי אינספור כלות ועיצבתי תסרוקות מכל הסוגים ובכל העונות ההמלצה שלי:
אל תלכי נגד הטבע שלך, את הכי יפה כשנח לך!
זה אולי נשמע כקלישאה, אבל זה אמיתי.
אם את רגילה ביומיום ללכת עם שיער אסוף, סביר להניח שיהיה לך הכי נח ביום החתונה, ובטח כשכל כך חם בחוץ, לבלות את הערב שלך בתסרוקת אסופה או אסופה חלקית.

לעומת זאת, אם ביומיום שלך את רגילה ללכת עם שיער מפוזר, תשאלי את עצמך האם את רגילה להסתובב בחוץ בשעות החמות, או שאת רגילה להיות במשרד ממוזג עם סוודר קטן…

אם התשובה שלך היא "במשרד", כדאי שתשאלי את עצמך אם יהיה לך נח לבלות במשך כל כך הרבה שעות, כאשר חלקן בחוץ וברחבת הריקודים, עם שיער מפוזר או מפוזר חלקית.

שיער אסוף או מפוזר ? תסרוקת מוקפדת או מרושלת ?

מגוון התסרוקות האסופות והפוזרות הוא אין סופי.
יש תסרוקות שהן יותר מוקפדות ומסודרות, ויש כאלו שהן רכות ומרושלות.
אין לי ספק שביחד עם מעצבת השיער שלך, תוכלי להגיע להחלטה ולמצוא את התסרוקת שיכולה להתאים לצרכים שלך, ולהקל עליך בתנאי החום הקשים.

אופציה נוספת שעומדת לרשותך היא "לוק של שתי תסרוקות".
האופציה הזו מאפשרת לך להנות משני לוקים שונים, לדוגמא: בתחילת היום ובחופה תסרוקת אסופה, ולאחר מכן תסרוקת מפוזרת חלקית .
כדי ליהנות מהאופציה הזו את צריכה לתאם אותה עם מעצבת השיער מראש, כדי שהיא תעצב עבורך תסרוקת שקל לפזר ולהגיע לתוצאה יפה ומחמיאה.
האמת היא שכדי ליהנות באמת מהאופציה הזו ולהבטיח שתראי מעולה בכל אחת מהתסרוקות, את יכולה להיעזר בשירות טצ'אפ שישחרר אותך מהתעסקות עם הפירוק של התסרוקת או עם תיקוני האיפור.

 

שתפו...

תגובות

השאירי תגובה